fredag 3 februari 2012

Omöjlig mix? Resa-äta-träna?

De senaste åren har jag rest mer och mer i jobbet! Fast att jag inte tränar så mycket längre, eller har några specifika mål med träningen heller, har det ändå slagit mig så svårt det är när man reser i jobbet att dels a) äta bra och b) träna bra!

Kanske beror det på att jag inte längre har det drivet kvar och inte bryr mig om jag får dålig dygnsrytm och äter på hamburgerkedjor varendra gång jag bilar runt i Sverige?!

I vilket fall som helst, det är imponerande att följa några av mina klienter, som trots mycket resor, har disciplinen, orken och drivet att träna och äta bra!

2 kommentarer:

  1. Jag har alltid med mig löparkläder, 4x4 kan man alltid springa för att inte risa ner sig helt när man reser :-)

    SvaraRadera
  2. Håller med, löpning är räddaren i nöden!!

    SvaraRadera