söndag 14 april 2013

Jag får ingenting gratis längre...

Ingenting!

Jobb, jobb, förkylning, jobb och åter jobb sätter sin spår ;-)

Går jag ut och joggar lite lätt går jag ut för hårt...
Gör jag armhävningar får jag ont i en armbåge...
Cyklar jag en kort fikarunda går jag in i väggen...

Det positiva i allt det här, är att det är lättare att ha förståelse för de klienter jag hjälper som är liknande sits och som har långt till sin formtopp :-)

Nu får jag allt börja prioritera upp träningen ett par snäpp så jag kan vara den kapten i mitt egna sub9 gäng som det är tänkt! Lördagen 15e juni ska det ju trots allt gå i cirka 34-35 km/h i 8.45 timmar!

5 kommentarer:

  1. Mattias - we are all there behind you! Du rockar liksom alltid oavsett!

    SvaraRadera
  2. Skönt att även du är mänsklig;)
    Hör av dig om du vill ha med sällskap på fikarundan. Har mycket ledigt de kommande veckorna Jag lovar att gå in i väggen före dig;)
    Bestämmer du fikastoppet så bjuder jag på Budapest.

    SvaraRadera
  3. Du fick ett uppdrag till Inserosskylten idag, det var gratis.
    Eller om vi ställde av dig där. Blir lite osäker nu...

    SvaraRadera
  4. Björn: Underbar reflektion :-)....min energi höll till Hällesåker...typ!

    SvaraRadera