söndag 1 januari 2012

Träning v.52 och god fortsättning!

God fortsättning alla!

Famiiljesemester hos vänner i först Zürich och nu Engelberg, gör att träningen står tillbaka för skidåkning och en massa god mat och dryck!

Förutom lite skidåkning utför, som kan vara nog så jobbig, har jag lyckats få in några trevliga löpppass upp till lägenheten där vi bor. Det blir mellan 12 och 15 min på AT+ till Vo2max, beroende på underlag, sko- och klädval. I alpina kläder och kängor och snöslask tog det bra mycket mer tid än när jag sprang lättklädd med joggingskor och snön hade blivit till asfalt!

mån vila
tis TC på AT+ 5(4-1) i all hast, tungt!
ons
tor
fre
lör fm ca 13-14 min löpning till lägenheten, em ca 15 min löpning till lägenheten igen
sön em 12 min löpning till lägenheten.

Ein gutes Rutsch ins neues Jahr! God fortsättning från Engelberg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar