fredag 27 januari 2012

WorkoutÅre och Tour of Jämtland!


Lägg helgen 25-27 maj på minnet! Då kommer det i Åre att vara inte mindre än två stora träningsevent samtidigt...som dessutom kommer att samarbeta så  att du kan ta del av båda!


WorkoutÅre, ett friskvårdskonvent, med kändisar som bl.a. Blossom Tainton, Johanna Andersson, Jim Berg, Jessica Claren och Matthew Griffiths. Jag kommer att hålla ett föredrag om uthållighetsträning, från motion till elit.

Samtidigt kommer jag att vara med och driva ett träningsläger tillsammans med organisationen för det uppskattade etapploppet Tour of Jämtland! Det blir fördrag om träning, kost och cykelvård, i kombination med vackra och tuffa utmaningar i cykelsadeln. Ett läger som kommer att anpassas för både motionären och elitmotionären! Perfekt uppladdning inför lopp som Siljan Runt och Vättern är det också!

Tillsammans med ToJ samarbetspartnern från Sportful, Johan Nielsen, direkt efter målgång på den kortare sträckan av motionsarrangemanget Tour of Jämtland. Så här skrev jag den gången i augusti!

2 kommentarer:

  1. Hej! Jag ser SÅ mkt fram emot din föreläsning. Jag har två pass och kommer göra två toppturer under WOÅ så tar tillfället att sitta still och lyssna lite :). Vi ses!

    SvaraRadera
  2. SÅ trevligt :-)

    Topptur låter också mycket trevligt....undra om jag hinner med nått sånt?

    SvaraRadera