söndag 15 april 2012

Träning v.15!

Här kommer träningen för vecka 15 (inkl lite v.14 för att få med hela Mallisresan).

lör resa till Mallorca, G1-2 1.45
sön G1 4.00 varav 20 min AT+ i backe, och sen relativt mycket G2 sista timmen då jag och Kalle körde på lite själva. Varken bra eller dålig dag.

mån G1-2 6.00, inkl 40 min hårt lagtempo, varav de sista 2x10 min kom under timme fem. Bättre och bättre ben efterhand som dagen gick. Dagens mening: "det lossnar nog..." och det gjorde det...

tis Sub-XX dag, sammanlagt 4 timmar, mest G1 och sen lite lagtempo som gick riktigt smidigt, trots att flera var ovana vid "belgisk kedja". Mitt livs längsta cykelfika, cirka 2 timmar i väntan på att regnet skulle dra iväg...och det gjorde det :-)

ons G1 2.15 fikarunda
tor G1 till AT+, 19 mil i bergen, ca 7 timmar. Mina ben var helt pissiga idag tyvärr..men jag hade en riktigt trevlig dag ändå! Några veckor av stress och mycket att göra, tog nog ut sin rätt...nervtrött!! Dagens mening: "det lossnar nog..." men det gjorde det inte...

fre regn och hemresa
lör
sön
Efter två koppar kaffe var det dags att testa caféets varma chocklad med grädde. I slutändan var de två timmarna vi spenderade på fiket väl investerad tid. Efteråt sprack det upp och vi fick 2.30 timmar mer cykling varav en timme lagtempo! Foto: Svart Karin Karlsson.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar