måndag 26 mars 2012

Träning v.12 - på G med fler timmar!

Go fika med pappa (kolla in storleken på Budapestbakelsen) i torsdags i varmt vårväder.
Vecka 12 blev riktigt mysig och bra! En lyx med jobbet jag har nu, är att även om jag jobbar mycket, går det ibland att unna sig ett längre pass ute mitt på dagen, när vädret lockar! Denna veckan blev verkligen en sådan!

mån
tis
ons G1 2.00 med pappa inkl 30 min StU/G2
tor G1 3.30 med pappa med go fika i Gottskär
fre
lör
sön G1-2 3.45, runt Lygnern! Kände mig inte bra på morgonen och visste inte hur mycket jag skulle köra. Men efterhand som dagen gick kändes det bara bättre och bättre. Sista timmen gick det att ligga på G2/snabbdistans kring 280-300 Watt på SRM:n . Benen påminde om tiden innan alla sjukdomar vi haft i familjen sista 2 månaderna :-) Nice inför Mallis...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar